Hallåå däär!

Har inte haft tid o blogga nu under dan.
Igår hade vi det jätte trevligt! Killen släppte av mig i citykrogen, firade debbie.
Sen så va enligt planerna att jag skulle åka o möta resten av tjejerna i sumpan.
Men de sket sig i garbo för max ville fira sin bday i compangiet så vi åkte raka vägen dit :D
.
.
.
.
.
Idag när jag vaknade så åt vi frukost snabbt, o skyndade oss iväg till robins basketmatch.
Killen kom efter för han hade oxå match idag :)
Efter matchen drog vi alla till wookstugan o gamade, fan va bra de satt aså!
Lionel va ute med min pappa och kom hem för en stund sen och nu ligger han o sover fint :D
Ska ta o duscha nu snabbt innan brollan börjar :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

vart är din väst som du har ovan skinnjackan ifrån. Tack för ett svar !

2011-03-28 @ 16:00:41
Postat av: Anonym

Den är från topshop :)

2011-03-28 @ 16:51:47
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0