Heeeej :D

Kom nyss hem från vår lilla äventyr :) På dan kl 11 så gick jag o mami till karolinska.
Assåå låt mig börja med att jag INTE har den sjukdomen jag nämnde tidigare. (lichen ruber planus)
Läkaren som ringde mig hade missuppfattat de som stod på skärmen!
Både jag o mamma blev fett lättade, men jag gav henne en utskällning.
Blev så jävla förbannad för hela helgen va jag fett orolig o nere över de och hela min familj!
Men men läkaren fick se om salvorna jag fick hjälpte och de gjorde det lite.
Han misstänker att de e eksem bara, som kommer försvinna när jag krämer in mig me den han rekomenderade.
Sen ska jag minska ner med min duschade, occh aldriiig de kommer skee måste duscha minst  1 gång om dan.
De e nog säkert samma sak som jag fick förut för drygt ett år sen.
Min kropp fick reaktion för jag började träna ganska hårt.
Så han sa att nog att de är de som händer nu med mig.
.
Efter min läkartid så åkte jag o mami hem. Hon skulle gå o färga/klippa håret och jag gick ner o träffade upp alex. Efter nån timma kom min brorsa o mötte upp oss så gick vi tillsammans för o hämta sötnosen från dagiset.
Vi gick raka vägen till mulle meck, Lionel blev så haaypad när jag sa vi skulle dit haha söötnos!
.
.
.
.
.
.
Hahahahha sen kom gebban och ville leka oxåå hahah!
.
.
.
Hahaha caaatchaad!
.
.
.
.
.
.
.
Två timmar senare är vi hemma och nu ska jag laga mat till mig o sötnooosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0