hej nattugglor

Whats up? Ligger i sängen nu o kommer somna vilken sekund som helst!
Trodde av nån skum anledning att de va torsdag idag o va glad över
att de va trumsoolo ikväll men de va ju onsdag juu. Men imorgon blire daans, yaaay.
Idag så kom Eyobel förbi när jag höll på o massera sötnosen min. Bortskämd eller vaad?!
Sen efter ett tag så nattade jag han o jag o E kollade på jersey shore.
Sedan kom killen förbi o vi kollade på brollan. Assåå va gör dem nya tjejerna??
FATTAR DEM INTE ATT HELA SVERGIES BEFOLKNING KOLLAR PÅ DEM??
Vilka jävla orrar asååå, riktigt skam! Allt de där för ba va me på bigbrother??
Lycka till o ha ett normalt liv utan o få massa fördomar, idioter!
Mr A drog hem för en stund sen och nu ska jag sleeeppa gott folk, såå godnatt!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är FETT vacker! det skall du veta :D

2011-03-25 @ 09:32:10
Postat av: Anonym

Taack så myckee :D

2011-03-25 @ 10:26:13
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0