nu sitter jag o soffiprop på bussen till miss daniaa

.

Kommentarer
Postat av: <3

Ärligt talat du har nog den bästa bloggen!!

Jag läser din blogg varje dag och jag vill ba säga att du är så jävla vacker, underbar mor, underbar flickvän !!

Jag älskar din blogg och jag beundrar dig verkligen!

2011-03-05 @ 06:09:07
Postat av: <3<3

älskar din outfitt och du e skit vacker! jag undrar vart du fixade ditt hår? och hur mycket det kostade? läste i tidigare inlägg att det var brazilienskt..vart köpte du det? pussssssss

2011-03-06 @ 14:51:30
Postat av: Anonym

Åhh taack så mycke !!! Älskar och få såna kommentarer, ger mig verkligen en kick :D <3

Jag gjorde mitt hår i rådhuset, köpte håret och dem gjorde jobbet där.

här är deras hemsida

http://www.cityhairextensions.se/.

Jag betalade 3000 kr men de skulle egentligen gå på 4500 ring dem o boka tid dem e e verkligen gryyymma :D

2011-03-06 @ 15:35:46
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0