oooh heerreeguuud!!

Heelt klart jag har världens bästa moor ! <3
Kommer hem efter gymmet känner redan innan vi kommer in i huset att de luktade typ sockerkaka.
Tänkte i huvudet: Shitt shaaron okej att du e sugen men palla inbilla sig att de luktar sockerkaka.
Öppnar dörren känner lukten starkt spriinger in till köket böjer mig ner för o se vad som finns i ugnen.
Ohhh jaaa va tror nii soooockerkaaaka en feeet oxå. Så sitter mami med världens smile, jag ba maama du vet väl att jag va fett sugen på sockerkaka idag. Hon ba jaaag vet sharon jag läste på din blogg.
Hur bäst e inte hon skala 1 till 10?
Maamaa jag vill ha audi a1 oxåå hahahaha, pleeease!
Ajaa nu ligger jag här i min underbara sköna varma säng och ska sleepa snart MEN de e standard varje natt innan läggdags. Kim n kourtney takin NY. Såååå godnaattt.
.
.
.
Troo mig tog två ronder till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0