Sjukdomen förekommer hos mindre än 1 % av befolkningen.

Fick samtal nyss av läkaren så jag kan få en ny tid för mitt återbesök.
Berättade ju tidigare o visade va jag har fått på kroppen, typ som små leverfläckar.
Dem skärde ju bort 2 av dem från min arm för o se via mikroskåp va de va förnått.
Dem har fått redan på va det är, och de är en hudsjukdom som jag har fått som heter Lichen ruber planus.
Varför just jag, varför va jag tvungen o bli den inom 1 % som får den sjukdomen!
Ska iallafall träffa läkaren nu på tisdag får se va han har o säga och om det finns nån behandling för de.
Ska fortsätta läsa om det nu på internet. Läste lite snabbt att de smittar inte, och de kan ha orskats av vissa mediciner, stress, starka kryddor o stark sol.
Fan jävla skiiit!

Kommentarer
Postat av: LOUISE

pusss på dig babe

2011-03-11 @ 15:44:35
URL: http://lacg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0