Thing thing

Sa precis hejdå till min underbara pojkvän och shit saknar han redan :)
Idag så körde Nadja (dansläraren) all in på koreografin typ, de e bra jag gillar när de foort.
Koreografin e verkligen jätte fin, Katja va med o körde idag hoppas hon fortsätter på den kursen.
Hon går redan på 3 andra men hon kan nog klämma in trumsolo :D
.
Skulle ta halv tio tåget från solna station hem o möta upp killen vid spärrarna.
Men missade fi**tåget så mr A åkte me tåget till mig och så promenderade vi tillsammans hem till mig och kollade på brollan! Sen så va de dags o gå hem för han har träning imorgon!
.
Sofia kom idag från london! Ska ringa henne nu o kolla va hon göör, saknat dig faktiskt!
Såå blooggen vi hörs sen..pösss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0