tjaa bloggen

Såå, nuu e vi hemma efter vår lila promis till råstasjön :)
Lionel tyckte verkligen om det! Han lovade fåglarna att han skulle komma imorgon me myyyyckeee mera bröd o alla skulle bli mätta. Haha sööötnoosen!
Nu väntar vi på mammsen ska komma hem sen blire pannkakor för de ju torsdag liiksom sen blir de dans halv åtta för mig :D Kommer träffa underbara katja som jag inte har träffat på ett bra tag, Sist hennes bday i december. Ska fortsätta busa me sötnosen höörs seen !
.
.
Heelt haypad !
.
.
Den som e närmast lioo ville fan käka upp han haha
.
.
Däär så talade han om att han kommer komma tebax imorgon
.
.
Och sen kom de typ 20 till o följde efter oss, jag blev lite smårädd haha !

Kommentarer
Postat av: Annie

Hahaha Sharon helt ärligt aktaaaaaa för dom där galna fåglarna jag har på riktigt blivit biten en gång i fingret när jag va i typ Lionel's ålder.. Dom ääärrr flipppaaadeeee!!!

2011-03-06 @ 14:46:32
URL: http://hermoza.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha svääär, aa dem va heelt spårade, dem e fan farliga!

2011-03-06 @ 15:37:03
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0