tjaaa

Älskar o se Lionel vara så villig o hjälpa till med laga mat :D
.

.

.
Började me o koka potatiset och skärde dem i små bitar o la in de i stekpannan där jag stekte gullök paprika o vitlök.
.
.
Kokade pasta vid sidan först o la ner de i ungsformen.
När jag stekte potastisen me resten så la jag i hönsbuljong
och matlagningsgrädde och en matsked tomatpure.
La in de sedan i ungsformen blandade ihop allt o aa som ni ser
så laa jag ganska mycke ost på över.
La in det i ugnen och 15 min efter, TAADAAA
.

.
M m m faan va gott de blev!
.
Nu sitter jag här med sötnosen o kollar på teve och efter lite efterrätt.
Ska strax läsa hans favorit godnattsaga sen så blir de läggdags <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0