Tjaba

Ligger i min säng nu och e helt förstörd! Har tagit alvedon nu så jag hoppas febern försvinner lite.
Åt middag med sötnosen o mami vid 6 sen så nattade jag älsklingen min vid 8.
Sen kom jag på nått som jag hade glömt bort totalt att jag
hade lagt undan igår till idag den fina jumpsuiten,
Jag såg den för nån dag sen i metro mode tidningen och blev heelt käär.
Ringde in till kista igår o dem hade ba en kvar i xs juust den jag ville ha
och dem andra färgerna va helt slut, fan vilken tur!
Så jag o killen o blinki åkte iväg halv nio och där låg den bakom kassan o väntade på mig :D
.
.
Im såå in förälskad haha :D
.
.
Vi körde sen snabbt drivein till rissne donken, sen hem o kollade på brollan mee my love <3
Missade live sändningen igår såå visste inte att nicky hade åkt ut förns idag.
Lika braa, men han va dock en grym majtare !
Men nu snurrar de för mycke i huvudet. Ska sova nuu goodnatt people!

Kommentarer
Postat av: beundrare

Faaan kvinna vilken kropp!!! p.s jumpsuiten va skit snygg!

2011-03-22 @ 10:53:56
Postat av: Anonym

Taack så mycke :D

2011-03-22 @ 11:54:18
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0