<3

Godmorgon folket! Sitter hemma o kollar på våra bästa år, e såå beroende av serien.
Igår så åkte jag in till stan o mötte upp frugan halv 3 i stan och sen åkte vi hem tillsammans.
Brorsan o jojo hade hämtat sötnosen och va ute med han till halv 6 typ.
Mami kom hem o lagade mat till oss. Sen så tog jag sju bussen med frugan till offside för o se på killens match, och dem vann 2-1 bääästa! När matchen tog slut så kom david biniam o alex till offsajd o vi softade där lite sen så drog vi till east. Där va de många människor som man inte träffar varje dag :)
Sen så kom killen o plockade upp mig o dani och vi åkte till ullkan o träffade upp folket o softade medans killen gick upp o bytte om. Satt där o chillade o drev o pumpade musik från davids bil. Sen så åkte jag o frugan o min man till rissne donken o åt oss feta sen så åkte vi till brunnsviken o satt där o pratade o busade hahah :)
Laa familiaa äääger !! :) Kl blev mycke o taggade hem. Kom hem halv 3, inte okej!
Dani tog en massa bilder, lägger upp bilderna när hon har lagt upp dem.
.
.
.
Sötnosen o jag försov oss lite imorse, men vi fixade de endå ;)
Tråkigt att vädret inte är på topp, vill ba ut o ligga på en filt o njuta av vädret o läsa nån bok typ o smaska i mig jordgubbar hihi :) Nuu ska jag fortsätta kolla på min serie, hörs senareeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0