Dont expect anything something from nobody but yourself!!!

Hej hej. Kom nyss hem med sötnosens min. Hämtade han från daycare o va ute en stund med pojken min. Fick oxå en inbjudan från Lionels kompis från dagiset att vi e bjudna på hans födelsedags kalas nu på söndag. De ska bli skoj, får åka imorgon eller på lördag o köpa present till lilla viktor :) Har ba vart hemma idag  o ringt runt en massa, plus att jag fick lite glada nyheter. Men de talar jag inte om förns de e hunda att de blir av o dååå kan jag säga de :) Men hittade ingen tvättid idag, bajs skit får kolla om jag kan tvätta imorgon. Ska strax fixa dinner till oss. Sen så blire trumsolo halv åtta. Vi kommer uppträda nästa lördag, fett kul. Sist jag uppträde va typ 2005, herreguuud för många år sen.
.
Snart fyller Lionel år, den 11 juni! Och självklart ska de firas stort :D
.
Lionels 1 årskalas
.
.
2 årskalaset :)
.
.
När han fyllde 3 så vart de ingen kalas men vi firade han på fridays östermalm :)
.
.
.
Sötnosen födelsedagar blir alltid lyckat :D peppa peppa. I år ska de va som alla hans tidigare kalas mycke maat o snacks och kanske grillning oxå, får se hur vädret e dåå ! Men men nu ska jag busa lite med sötnosen innan jag förbereder maten. pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0