everything is a poetry

Tjaa bloggen! Igår såå mötte jag upp nelly halv tio vi softade lite i skolgården o sedan kom killen med brorsan o gebban o vi softade där ett tag. Pellyy drog hem med halv tolv bussen o vi softade ett litet tag till sen så drog vi alla hem. Va heelt seg o deckade på dirran. Vaknade upp idag halv nio, fick sova ut ordentligt. Gick upp åt frulle me sötnosen o promenade till dagiset. Gick sedan förbi frugan o softade där lite innan hon stack iväg till jobbet.
Gick hem snabbt o duschade o bytte om o mötte upp alex the man o chillade ute. Efter ett tag så kom adina dit o sällskapade oss lite. Killen kom ner snabbt oxå o mötte upp oss innan han va tvungen o dra iväg. Dem har borta match idag i kalmar. Miss him already :(
.
.
Sexiiiiii du eeeee min ljubavi <3<3<3
.
.
A&A
.

.
Och segaa sharon :)
.
Nu sitter jag hemma o har teven på o har ett leende på läpparna o tänker på hur lycklig lottad jag e, fylld med kärlek till på max :D Hörs sen gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0