Friday

Heej alla baarn :D Kunde inte uppdatera nått igår för mina pengar på luren e slut och jag va knappt hemma igår.
Igår så drog jag ju till friösren halv tolv. Vart klar runt 5-6. Fick färga bleka färga över osv.
Tillslut så fick jag kattig hårfärg som både jag o dem i salongen blev helt häpnade på resultatet :)
.
.
Den e mer ljusare än på bilden, men visst vart det kattigt :D
Efter jag vart klar så åkte jag mot solna, mötte upp frugan med hennes dotter andji o vi åkte hem tillsammans.
Min brorsa hämtade upp sötnosen från dagiset för jag va ju hos frissan så jag gick upp pussa kramade sönder sötnöten. Hahha hans min när han såg mig va klockrent. Jag frågade sötnosen ser du va jag har gjort lionel. Och han ba stirrade o ba maamaa du e jätte fin i håret, jag gillar det. Hahaha min priiins! Satte på han jacka o skor sen så drog vi hem till dani och vi åt alla middag där hos henne. Jag fick matkomas mamma o låg på soffan ba o va helt död medans dani lekte sönder sig med barnen o busade med dem, hur faan orkade du kvinna!!
Vid åtta drog jag hem nattade sötnöten tog en snabb dusch o tog det lugnt.
Sen efter ett tag gick jag ner o mötte upp my love och drog iväg med grabbarna o käkade. Sen så fastnade dem här ute i området och jag blev fett trött och drog hem o deckade på dirran.
Sötnosen väckte mig nio, ups han ska ju va på dagiset då så vi stressade oss och tog bussen till daycare.
Kom hem för en stund sen ska hoppa in i duschen nu o göra mig ordning. Ska iväg till ABF o försäkringskassan.
Efter det så ska jag träffa upp min fina vän sibel o typ luncha eller nått. Vi har mycke o prata om, sist vi träffades va typ 2 månader sen, INTE OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0