Friday


Helloo there!
Kom nyss hem för en stund sen från julia, fixade mina naails slänger upp bild på dem sen.
Igår så gick jag o sötnosen till dagiset kl 4, mötte upp frugan med hennes dotter andji.
Killen kom med brorsan o co. efter en stund o sällskapade oss.
Dem hade fika där, så medans barnen sprang runt o lekte med andra barnen så satt vi på en bänk o gamade i oss massa bakelser. Vi va där till 6 sen så va det dags o dra hem, gjorde ordning middag ti familjen och sedan så va de stress o åka till dansskolan. Va där till halv tio o dansade. Missade tåget så killen kom o plockade upp mig. Åkte hem sen så duschade jag o deckade direkt. Här e lite bilder från igår.
.
.
Taadaa
.
.
.
.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0