Godmorning sunshines!

Trött jag känner mig! Kom hem igår halv 3 och somnade halv fyra 4. Vaknade upp 8 för o göra ordning mig o sötnosen. Gick till vivo o köpte matsäck till sötnosen o lite gottigottgott. Dagiset ska iväg idag o va borta hela dan.
Faan va skumt de kändes o göra ordning matsäck till Lioo, han blir ba större o större. Kändes som de va nått år sen ba jag sa till mamma o fixa matsäck till mig :). Och sötnosen vart helt till sig o skröt om va han hade med sig, min lilla pojk :D
.
.
.
.
Äääälskareeeej!!
.
Vill ba gå o lägga mig igen men får ångest o sova bort halva dan :/.
Ska kolla på serier o försöka hålla mig pigg! Sen om solen håller sig så går jag ut o njuter av solen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0