Goodmorning!

Hii there! Igår så va jag hemma hela dan med sötnosen min. Inge dagis för de va stängt, planeringsdag.
Tvättade kläder från 3-4 till 7-8. Sköönt, sötnosen hjälpte mig med allt typ. Söötnosen min <3 Han somnade vid 8. Mami kom hem vid nio från jobbet och jag gick ut efter ett tag till frugan o kollade på en tuuuung dokumentär!
Här e trailern, den heter cocaine cowboys.
.

.
Heelt sjukt, såå mycke av de vita som dem sålde så många som dog om året och så mycke pengar, är i chock fortfarande. Ska spikat se tvåan ikväll.
Efter filmen så träffade jag gebban brorsan o blinky ute och pratade en massa o tog en promenad till statoil o gamade :) Kom hem runt halv tre 3.
.
.
Vaknade idag strax innan nio och o fick skjuts av ljubvi min till lionels dagis. Gick hem satte på datan o teven o tänkte börja blogga men sen så ringde miss dania mig o sa att hon va påväg till järva krog audi för o värdera hennes pärla o att jag skulle komma ner. Inge snack om saken o gick ner o åkte dit. Vi satt där o drack lite kaffe o snackade medans dem kollade upp hennes bil.
.
.
Intee dååååli !
.
Kom hem nyss och kollar på våra bästa år nu.
Skulle fika idag med sibel men hon har åkt på maginfluensa så vi får ta de när hon blir frisk, krya på dig zibull.Så ska till ABF o fixa andra ärende så vi hörs sen gott folk, pösspöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0