Goooodmorning !!

Kom hem för en stund sen från Lelles daaagis! Fick skjuts av A till dagiset, han drar ju iväg till sin träning vid den tiden så han brukar plocka upp oss o släppa av oss vid dagiset, lycksigt värre :)
Solen e inte på topp idag, men värmen softar vidare så de e lugnt :) Kanske ska träffa upp frugan nu strax innan hon drar iväg till jobbet. Sen så har jag några viktiga samtal o ringa. Ska försöka hooka tvättid oxå, hoppas nån missar/avbokar så jag kan sno passet.
.
.
Coolingen miin <3
.
Igår så hamnade vi i en massa diskussioner. Bland annat om hur vissa såg på lagarna o strafftiderna vi har här i swea. Personligen tycker jag dem e helt schizade o helt orättvisa. Så jag har en fråga nu till er!?
Tycker ni en våltäktsman ska få sitta inne längre tid än en stor knarklangare?
Jag personligen tycker att en våltäktsman ska få sina pungkulor avsågade o fritera deras snoppar och sitta inne i massa massa ååår. Jag fattar fortfarande inte hur horungarna får sitta mindre tid än langarna. Som igår så läste jag i metro att en läkare hade blivit catchad med 250 000 barnporr typ och de jag undrar e hur i helvete har han kvar jobbet?! Han borde hundra procent sitta inne i ett psykhem! Fuck this nu ska jag börja ringa, höres sen folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0