Grattis alla älskade mammor på morsdag!

Min helg har vart ganska chill :) Fredags så va de fika me den bästa o lördags va de hemmachill som gällde.
Fina negin kom hit runt nio och vi kollade på champions league finalen, oo jag behöver inte yttra mig om den saken för barca är bäst helt enkelt :) Efter matchen så satt vi o pratade om allt typ och tiden gick så negin va tvungen o dra kl 1 för o hinna med hennes sista buss. Efter de så kom min underbara kille hit o vi myste hela natten lång :)
Idag vaknade jag upp runt tio elva och åt frukost med min underbara mami o sötnosen min :) Vid tolv ett drog jag hem till frugan med Lelle och åkte till statoil hämtade ut bilen sen till rissne donken med kidzen :)
Vi måste ju fira morsdaag haha :D
.
.
.
.
.
.
.
Nu e vi hemma och ska ta de lugnt, blev fett seg efter maten. Ska kicka igång en film med sötnosen sen så blire läggdags för han. Hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0