helloo

what a lazy day. Har chillat hela dan. Drog hem till frugan vid tolv ett o softade, efter ett tag så kom alex the man dit :) Danii hade massa gamla bilder sparat i hennes data, o när jag säger gamla bilder då menar jag gaaamlaa bilder från när man va 15 år typ. Shiit va man förändras med åren. Jag vägde 24 kilo mera än va jag gör idag, mina ögonbryrn va helt katastrofala, och tandställning på köpet o hade hiphop dräkter typ eckö i storlek xxl.
Alex fick en sån chock när han såg gamla bilder på mig o dani. Alex de stannar mellan oss tre!
Hämtade sötnosen kl 3 sen så gick jag hem me pojken min. Föör kallt för o leka ute. Och tur det för nu spöregnar de ute! Ska laga mat strax till familjen sen vid 6-7 måste jag dra iväg till dansskolan o träna på vår koreografi.
Vi uppträder nu på lördag, så dansen måste sitta som pricket över i:et!
.
Här e bilderna från igåår!
.
At East
.

.

.

.
<3
.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0