Hellooo

Hej där allihoppa! Sitter hemma hos david o kollar på min bebys fotbollsmatch.
Idag följde gebban med mig o hämtade sötnosen från dagiset. Efter de så gick vi till fritidsgården torpet för o prata med dem för de e så att jag ska ha lionels födelsedagskalas där :) Egentligen så får ingen hyra den men brorsan määäx va så snäll o hyrde den åt mig för han jobbar där.
Så vi gick igenom lite vilka rum som vi fick va i o inte va i o hur mycke de kommer gå på osv. Efter de så drog vi hem o sötisen gebban följde med upp. Vi chillade o åt middag tillsammans. Duschade lionel o gjorde ordning han för läggdags. Pappa va hemma o skulle lägga han och jag gick ner med gebban o mötte upp grabbarna o åkte ti bergshamra. Nu ska jag fortsätta kolla på matchen hörs sen pösspöss!
.

.

 

.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0