it hurts to know...u will never remember the things i will never forget

Hämtade sötnöten 3 från daycare. Han fick åka runt lite med hans sparkcykeln sen så gick vi hem.
Eftersom jag inte sov så mycke inatt så va jag heelt seg o la mig i sängen o vilade lite. Efter en stund så kom killen min upp till mig och vi låg i sängen o myste lite sen så kom Lionel in o dem två började leka för fullt <3
Mitt i allt så ringde frugan o sa att hon va påväg hem så vi kom överens om att mötas i pizzerian o hämta käk o tillbaka upp till oss för o gama :) Efter maten så sprang kidzen in till rummet o lekte stökade ner mitt rum (som jag städade idag) hihi men de e lungaan det !
.
.
.
.
Asåå bästa beställning på länge! Kyckling curry med x:tra mycke ost o vitlöksås!
Ligger på soffan heeelt övermätt e så jävla törstig men orkar inte lyfta upp mig själv o ta nått o dricka.
Ganska illa, oojaa! Dani gick hem med andji strax innan 8, vilket va perfekt för lionel måste gå o lägga sig innan 8 :) Men idag ville han somna med min pappa, så nu ligger båda två på rygg öppen mun o snarkar högt haha.
Snackade precis med Nelly pelly och hon e i stan nu och ska röra sig mot ullis så ska vi ses snabbt. De va ett tag sen jag träffade pellyyy min :D pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0