It is what it is

Tjaa bloggen! Har vart liite dålig med uppdateringen.
Igår så kom frugan till ullkan vid 7-8 och vi åkte snabbt till kista c för jag skulle handla lite akut kläder.
Haha akut kläder menar jag me att nästan alla mina kläder e i tvätten, o jag har inte tvättid förns söndag.
Iallafall sen så åkte vi tillbaka och träffade upp resten från området. Sedan ringde debbie o sa dem va påväg tiill ullis för o träffa mig :) Så hon makda diana o amina kom och vi softade o kickade vattenpipa :)
Sen vid tolv så drog vi alla hem.
.
Vaknade idag vid halv nio gjorde mig o sötnosen ordning och fick skjuts av A till dagiset. Sen så gick jag hem till frugan o chillade lite innan hon skulle dra iväg till jobbet.
.
.
Sen så chillade jag ba hela dan. Fick min fucking hormens, hatar min mensvärk. Den skiljer inte långt ifrån mina förvärkar jag hade när jag födde lionel. Hämtade sötnosen vid 3 och vi gick hem o chillade sen så hade jag ingen ork o laga mat så jag beställde pizza ti mig o sötnosen. Och gick förbi vivo snabbt o köpte lite gottigottgott till mig ikväll.
.
.
Sötnosen somnade för ett tag sen, nu ska jag strax hoppa in i duschen sen så ska jag kicka igång en film för ikväll. Så ha en underbar kväll gott folk, pösspöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0