Lovely day

Nyp i armen. Seg med o uppdatera kaanske haha.
Underbar nice chill dag idag ! Gick hem till frugan vid ett, sen kom älskling min och vi softade på balkongen alla tre o solade. Pratade om allt mellan himel o jord o lyssnade på musik :) Senare runt fyra gick vi o hämtade sötnosen min från dagiset. Vi vaa heelt sega för vi satt i solen så länge. Så jag o killen o sötnosen gick upp till mig. Killen tog en powernap, jag ville oxåå ta det för jag har ba sovit i fem timmar iidag. Men medans killen sov sött o pojken min kollade på BK så lagade jag middag till oss 3 :)
.
.
Killens favorit, pasta me kyckling curry.
.
Efter maten så hoppade jag in i duschen o killen gick ut med sötisen :)
Efter en stund så ringde guldaffären mig o sa att ja kan komma förbi o hämta min örhänge.
Och kl va då typ 20 i åtta och sollentuna c stänger åtta. Så killen körde mig med sötnosen o frugan följde med och jag hann precis. Har kännt mig naken dem hära dagarna utan mina blingblings. Jag o lio o frugan gick upp till mig, lionel somnade diirekt och vi kollade lite på tv. Sen kom mammsen hem och vi snackade lite om saker o ting.
Vid tio gick jag o dani ner till grabbarna, när vi kommer dit så hör vi musik från nåns bil (standard) och hink på bordet. Braa däär grabbar, lev för dagen :) Men sånt e ingeting för mig för jag har sen nästan 2 månader tillbaka bestämt mig för o bli nykterist :)
.
.
Några av grabbarna
.

.
Och självklart ska jag o dani va med på bild, daah!
.
Efter att vi chillade där ett tag o killen o dem vart klara med fotbollen så åkte vi la familia (jag dani admir) o robin snabbt till statoil. Vi satt kvar där en stund sen så åkte vi hem. Kom hem vid typ tolv.
Och fråga mig inte änns varför jag e vaken nu som sov så lite inatt.
Men nu har jag skrivit om min dag o hoppas ni hade en niceee dag, ska sleepa fint nuu gooodnattt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0