Måndag.

Godmorgon! Kom en för en stund sen, va o lämnade sötnosen ti dagiset. Tog en liten skön promis via skogen, och lionel fastnade va tredje meter o kollade på sniglar :)
.
.
Igår så mötte jag upp mr a och vi tog en skön promis. Vi gick sedan upp till mig och eyobel kom efter en stund och vi alla väntade på lionel. Han kom hem runt 9 och vi ala blev helt hysteriska när han kom haha :)
Och sötnosen vart så glad när vi alla stod där med världens smile. Sen så fick han se sina nya stövlar o vart jäätte glaad :D Duschade han och sen va de läggdags. Gick ut sen o tog promis me pinky (mr a) till statoil och sedan upp till mig o myste :)
.
Idag så ska jag åka till sollentuna c. Min örhänge pajade igår så jag lämnade in den i guld affären så dem kan laga den. För jag fååår panik om jag inte har mina bling bling så dem kommer ringa mig vid tolv o säga till när den blir klar :) Ska ta o duscha nu höres senareeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0