Monday

Tjaaa! Kom nyss hem med sötnosen min :) Lämnade han på dagis kl nio gick hem direkt o försökte haffa tvättid.
Började tvätta kläder halv elva o blev klar halv två. Gick ut o träffade upp my love och vi satte oss på en bänk o njöt av solen :) Vi gick sen o hämtade sötnöten från dagiset o drog till kiosken o träffade upp blinkyy.
Vi promenerade sen till plaskis o chillade där o Lionel sprang runt o lekte med sina kompisar.
Halv fyra drog grabbarna in till stan och jag va kvar där ett tag med Lelle o hans vänner.
Nu är vi hemma o jag håller på med maten. Ska senare in till stan o möta upp Debbie o Makda o gå runt lite.
Sedan så ska jag träffa upp frugan efter att hon har slutat kl 8 :)
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0