seeg söndag

Tjaba. Igår så va vi på grillning ju i hallunda med Kidzen. De va fett kul, men sen så smög kylan sig fram o kl blev mycke för Kidzen så vi drog hem runt halv åtta. Softade hemma en stund o Nattade sötnosen sen så körde jag o frugan brorsan och hans vän Jojo till en en hemmafest i täpy nånstans. Precis när vi kom fram till ullkan efter att vi hade lämnat dem så ringer grabbarna o ber oss komma tillbaka o hämta dem. Hahahaha tydligen så va de fett kefft o värsta bögfesten. Så vi åkte hela vägen tillbaka o sedan åkte ti rissne donken o gamade. Sen så åkte vi hem. Jag va fett trött, kom hem runt halv två 2. Vaknade idag runt nio gjorde ordning frukost till mig o sötnosen o kollade på barnkanalen med min pojk. Vid tolv följde jag med frugan snabbt o lämnade bilen till statoil. Vi trodde bensinen skulle bli fett mycke men de vart under fyra bara. Sen så kom jag hem tvättade mina kläder fiiiinnnaaaalllyyyy! Pappa åkte iväg med sötnosen så när jag vart klar med tvätten runt fem så åkte jag snabbt till sollentuna c för o köpa regnstövlar ti sötnosen. Men kom hem med lite extra som ni ser :)
.
.
Trodde pappa hade kommit hem med sötnosen men icke va dem hemma :( Ville Lionel skulle få se hans stövlar. Ska iallafall ut nu o softa lite medans lio e med pappa. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0