Tjaa!

Haft en super duper dag igår :) Gjorde ordning middag till mig o sötnöten när vi kom hem efter flera timmars lekande här i området. Sen vid sju åkte jag in till stan för o träffa upp Macko & Debbii, vi satte oss på libanesiska restaurangen brevid gamla berzelii bar. Aldrig ätit libanesisk mat, så tog oskulden i den fronten igår n i loved it!
Efter en stund kom killen min o chillade där med oss medans grabbarna klippte sig. Vi satt där i nån timma sen så skulle vi träffa upp grabbarna o åka hem o Macko o Debbi åkte iväg till kista.
.
.
.
.
Vi va framme i ullis kl nio och jag gick upp till frugan för o hämta en sak och de slutade med att jag fastnade där nån timma. Gick hem duschade och umgiks med mami o papi sen så gick jag ner till fotbollsplanen för o kolla på när grabbarna spelade fotboll. Jag tycker de e fett kul o kolla på när dem spelar, för de e alltid nån drama. Nån fejkar nått o nån annan hittar på regler och vissa följer inte reglerna och sen så avslutar dem alltid de med ärsling haha ! Vi alla gick hem sen och dem duschade o bytte om så träffades vi upp efter och chitchattade lite sen så åkte jag o killen med bilen till statoil o resten promenerade. Vi gick upp till mig jag o my love och softade till halv tre 3.
Blev väckt idag av Lelle strax innan nio och promenerade upp till dagiset. När vi kom fram så så sprang Lionels bästisar fram till mig "Lioonels mammaaaa hej hej lionels mamma heeeej kolla va jag har gjort titta på de hära"
Nämnde Lionels födelsedagskalas till dem, och ni skulle sett deras ögon när jag sa att de kommer va jättee mycke gooodis o chips o glass o tårta o massa massa lekar. Deras föräldrar lär ju hata mig efter sötnosens kalas :P
.
.
.
Nu är jag hemma iallafall o kollar på rachel ray, väntar in på våra bästa år som börjar strax.
Hoppas solen dyker upp, de e fett varmt ute vill ba ligga ute o stekas o läsa nån bok o njuta :)
.

Kommentarer
Postat av: pelly

mmmmm godis .. tror jag kmr käka mer än barnen haha :D

2011-05-31 @ 13:29:40
Postat av: Anonym

Braaa där pellyyy haha :D

2011-05-31 @ 18:04:08
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0