Torsdag den 19:e maj

Godmorgning folkeet!! Vaknade strax lite efter halv nio åt frulle med sötnosen o gjorde oss ordning sen så gick vi ner o väntade på mr a som körde oss till dagiset :)
.
.
Min lilla smultron <3
.
Nu är jag hemma o kollar på rachel ray. Idag så ska jag på arbetsintervju i östermalm kl 2, soo u guys wish me luck! Trist väder de e ute, men de kommer inte o hindra mig o smilea på intervjun :D
.
Asåå ni som har hört o sett om att jorden ska gå under nu på lördag. Jag är fan lite små nojig!
Jag väljer o skita i det och ba låta de gå ut igenom andra örat när folk snackar om det. Men jag vet att på lördag strax innan 6 så kommer jag va FETT rädd! Eeuw får ba gåshud när jag tänker på det. Nu ska jag ta o duscha höres sen gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0