Underbaar dag <3

MVG dag till på max idag aså!
Softade ute på en bänk med Adomir o Saif o ba njööt av solen under dan.
Sen så vid 3-4 tiden så stack dem för dem hade ärende o fixa
och jag gick med Jojo o Gebban för o hämta sötnosen.
Gick hem då för o softa hemma en liten stund, va heelt seg!
Sen så hade Ade o Saif styrt upp grillning.
Frugan o Nelly kom o mötte upp mig med sötnosen vid 5-6 tiden sen så gick vi dit o ååååt :D
.
Bildbomb!
.

.
Kocken saiif.
.

.
Jojo o lioo

.
Grabbarna (hälften)

.
Daniii o nellyyy

.
Söööötnoosen min!!!

.
Nellisen o jaaag

.
Peelllyyy
.
<3

.
Frugornaa

.
Lyckad grillning måste jag säga! Maat fanns hur mycke som helst, folket hade kul snackade garvade lirade lite boll och alla vart mätta o belåtna. Sötnosen sprang runt o busade och hade de skoj :) Sen vid halv åtta så va de dags för läggdags så jag gick hem borstade hans tänder bytte om han till pyjamas. Men mami o o pappa va hemma så pappa nattade han o dem skickade ut mig typ haha. Gick tebax ner ti folket och grabbarna styrde en fet fotbolls match. De va typ 20 grabbar som lirade. Så dåå gick frugan upp snabbt o hämtade vattenpipa, så medans boysen spårade me fotboll så satt vi där i en bänk o hade riktig tjejsnack :D Vid tio så vart dem klara typ och så vart de ännu mer tugg.
Resten e kvar ute nu o chillar men inte jaaa, e för trött kommer decka näär som helst!
Tack för allt piiinky <3 Gooodnatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Seppie

Asså du har glömt att det finns en till gam här i Solna!!! Säg till moi nästa g;) mysigt det ser ut sötis! Pussa

2011-05-12 @ 07:09:54
Postat av: Anonym

Juuste jaa haha :P Minns du hur våra talrik:aaar såg ut i grundskolan o nicole o jossan o dem kollade helt sjukt på oss för vi åt så mycke haha :D:D



Hör av mig nästa grillning seppiee :D

2011-05-12 @ 09:44:06
URL: http://itsasthing.blogg.se/
Postat av: Seppie

Hahaha jag minns inga tallrikar... Jag minns bara stooooora fat! :p

2011-05-12 @ 10:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0