don't let anyone step on your dreams

Godmorgon alla pigga människor, NOOT! Somnade aldrig förns två halv tre igår kunde ej somna, låg o vred hela natten kunde inte riktig hitta bra position o somna in på :( Känns så ovanligt o va uppe den hära tiden. But gotta make it a habit, börjar ju plugget om 3 veckor :) Beby ringde o väckte mig, taack beby ! Och jag fick väcka Lionel, tog mig typ 2 min o få honom upp från sängen. Skriv upp att han sov fett djuuupt!
.
.
My sweetheart!!
.
Idag så har jag ingaa planer alls, ska ba chilla :) Ska träffa upp sofia när hon har vaknat och sen på kvällen ska tydligen Makda komma till ullis, min söötnos! Nu ska jag ta o äta frulle sen blire rachelray på teverutan :) Byeebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0