Godmorgon tisdag!

Kom nyss hem från sötnosen dagis! Killen skulle gå tidigare idag än vanligt till träningen så halv nio stod jag o Lelle nere i porten o väntade på beby. Vädret är inte på topp idag aså, så ska nog ba va hemma o ringa skolan o fråga lite saker osv. Kom in på plugget så jag börjar den 4 oktober, o de blir heltid. De ska bli kul, bli inte chockade nu mina vänner men jag har faktiskt längtat o få äntligen sitta på en skolbänk o få massa plugg hahahaa. Kanske för att jag har mycke fritid nu om dagarna o inte så mycke skit runt omkring mig o andra saker o tänka på. Ska shoppa massa skolgrejer och en fin väska som jag kan ha ti plugget. Jag vet jag låter som en riktig bayram men men. Juste de här har inget med plugget o göra men insåg imorse att jag inte har en aning om vart min bankomatkort e nånstans. Men jag e så glömsk o klumpig, så den e väl här nånstans eller så har jag tappat bort den. Men ska avvakta lite me o spärra den palla sen att den ligger typ nånstans framför mig. Så ska nog åka till sollentuna jätte jätte snabbt och be dem skicka en ny hem till mig. Kan ej gå runt utan mitt kort, känner mig halvnaken då. Buut anyways ska kolla på lite teve nu skriver mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0