Gooodmorgon läsare !!

Vaknade idag kl nio typ och höll mig vaken typ i sängen och ba stirrade på taket medans sofia sov fint. Ringde upp joejoes syster o kollade till hur de går med Lionel och dem hade redan vaknat upp o käkat frulle. Hämtade han för en timme sen och nu softar jag hemma med gullungen :) Ska ut strax med han, fett kattig väder ute! Sen kommer frugan med andji och vi ska kanske låta kidzen bada i plaskis :)
.
Igår kväll så mötte jag upp min man vid tolv och vi myste :) Han fyller år nu på måndag så han fick en tidig födelsedags present, kunde eeej hålla mig !
.
.
Haaan blev fett nööjd o glad när han öppnade kartongen! Han blev fett haypad typ o gick runt med dem, min älskade älskling :D Ikväll så ska jag o han till stan, vart o vad de händer har han ingen aning om han ska ba va klar utanför sin port kvart i nio :D Min pappa köra oss till stan med vår nya kattiga merca :D
.
Nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig ordning o sen ut i de fina vädret med Lelle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0