Goooodmorgon fredag

Igår kom lilla Sofia hem till mig och softade med mig o Naomi. Brorsan nattade Lionel medans jag låg nere på marken i mitt rum o gjorde brasiliansk vax på mig. De gick ganska fort, 20-30 min typ! Och tjejerna blev väldigt chockade att dem inte hörde mig skrika eller nått men jäävlar aså vilken pain! Efter att jag vart klar så gick vi ut och vi satte oss på en bänk o snackade om allt möjligt. Killen kom förbi med orfa oxå och vi chitchattade lite innan vi körde Naomi o orfa till bergshamra.  Vi lämnade av sofia efter och drog upp till killen o myste :)
.

Kom nyss hem, fick skjuts av killen till sötnosen dagis :). Vi kom precis när dem skulle iväg, sötnosen och hans dagisvänner ska till bibblan idag i bergshamra, va kuuligt! Ligger o chillar på soffan nu o vilar o kollar på rachelray sen blire våra bästa år sen så ska jag hoppa in i duschen och fixa mig. Ska åka iväg idag halv två, vart och vad jag ska göra säga inte förns jag e dääär :) Men de kommer bli kul, kommer få sofia med mig som sällskap yaaj :) Lägger upp en bild innan jag drar, besos!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0