Heej beauties!

Sa precis hejdå till min underbara man :) Jag o Lelle vart ju bjudna på middag hos underbara claudia :) När vi kom upp till henne så hade hennes dotter dukat fram jätte fint till mig o sötnosen, och hon sprang fram med världens kram :) Vi åt middag allihoppa medans hennes jätte underbara söta son Lionel låg o sov.
.
.
Hennes söta dotter stephanie och Lionel va lite blyga i början men med tiden så släppte det och dem lekte för fullt! Vi satt i balkongen i timmar o ba babblade om allt möjligt. Efter en stund så kom hennes kille Martin och sällskapade oss. Hon bad mig hålla lilla Lionel snabbt, och herregud va nervös jag blev och trodde hela tiden att han låg obekvämt eller att jag höll han fel! De va så länge sen aså!! Hans lilla kropp och små händer/fingrar och hans små ben ville ba äta upp han. Jag bad sötnosen min o komma se på lilla Lionel och han ba mammmaaa när ska jag få en sån bebis den e jätte jätte gullig. Älskling dåå!! De e så sjukt hur tiden har ba sprungit iväg såfort aså. Timmarna gick och kl blev mycke och sötnosen ville möta killen och ge han hans present. Så vi sa hejdå till Claudia och martin och deras lilla familj och gick ner o mötte upp födelsedagsbarnet och han följde med hem. Lionel sprang in till köket o hämtade teckningen och sprang till admir o ba grattis admir här e min present till dej och kramade om han, de vart en riktig aaawww moment där för mig aså :D Sen så gick killen och borstade hans tänder och vi nattade gullungen. Vi satt en stund jag o beby o babblade innan han drog hem. Ska sova nu, e fett trött o seg. Äntligen så sover jag "tidigt" dem senaste dagarna har jag somnat runt 2-3 tiden och vaknat tidigt, ajabaja måste få min beautysleep hihii. Godnatt folket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0