Heej torsdag!

Hoow u doin?! Igår så blev de ingen träning alls, blev för sent o jag blev lite seg. Träffade upp Nelly i bergsharma kl 9 istället och vi promenerade där o babblade på. Efter nån timma så kom killen förbi o sällskapade oss :) Jag blev fett sugen på donken så vi lämnade av nelly o åkte ti solna och jag gamade ihjäl mig :) Vi drog sen hem till mig och laddade ner filmen Borat. Hade aldrig sett den tidigare, konstigt nog för den va fett rolig. Men jag somnade typ efter halva filmen i killens famn. Så får kolla andra halvan nån annan dag.
.
Imorse så väckte sötnosen mig, ääälskar o bli väckt av han och att han e de första jag ser när jag öppnar mina ögon <3 Vi satt  myste lite i soffan medans vi åt frulle och promenade sedan till dagiset. Gick sen efter till signalisten och fixade min portsbricka. Den ba slutade fungera från ingenstans och de har vart helvete dem senaste dagarna o komma in i porten. Så nu e de fixat liksom :). Kollar på våra bästa år nu bye bye sålängee!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0