Hej bloggen

Softade ba hemma idag o fixade csn papprerna. Hämtade sötnosen kl 3 och ovanligt nog så gick vi hem direkt haha. Men gebban gick ut med sötnosen nån timma efter bara och jag kom ner lite senare och vi mötte upp milfen claudia me hennes små sötnosar :) Hennes dotter skulle på träning kl 6 så jag o pojken min gick upp snabbt. Vi åt middag snabbt och hoppade in i duschen bytte om och gick ner o mötte upp killen o david. Vi åkte till Joeejoees match i vasalund o skulle heja på han :) Sötnosen va på o hejade o skrek heeja joojoo hela tiden men innan så skrek han messii o roney. Spelar ingen roll va de e för sport han tror alltid att roney o messi e inblandade thiiihi sötnos då! Åkte hem efter matchen, jojos lag vann såklart för jojo va asgrym! Jag o Lelle gick upp och jag läste en godnatt saga och han deckade påengång! Sen har ja ba chillat o kollat på mina serier medans grabbarna har lirat fotboll här ute i pitchen!
.
.
Ska ner nu o träffa beeebyy min pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0