Hej mina bloggläsare

Jag har inte alls haft lust o blogga nu på sista tiden. För mycke som har hänt som är ganska privat. Vill tyvärr inte dela med mig det men jag står på mina två ben o överlever och min familj mår bra. Men har fått tillbaka min blogg spirit tebax iallafall :) Har tagit bort min facebook, så till er mina vänner jag har inte tagit bort er. Orkar inte med den bara men kommer nog komma tillbaka i den fronten oxå. Så jag kommer blogga på som vanligt så de e ba checka in bloggen varje dag :) Va har jag gjort dem senaste dagarna, joo jag har ba vart för mig själv och min underbara son. Tackar gud varje dag för min lilla gudsgåva! Han e lite små förkyld oxå, min lilla bebbo. Igår så drog jag brorsan sofia admir eyobel gebban biniam på nattbio o kollade på Colombiana, gryyym film ni måste se den!  Idag så vaknade jag o sötnosen upp ganska sent och åt frulle och gick ut på dirran. Knatteskutt va i fotbollsplanen idag och jag glömde bort helt att dem va där. Va ju där förra helgen, men sötnosen kollade ba på idag för han e förkyld o va lite mammig. Men imorgon ska vi upp tidigt o gå dit :) Efter de så drog vi hem och jag somnade på soffan o vaknade inte förns kl 6-7 typ. Eyobel kom på besök då o jag hoppade in i duschen sen så gick vi ut och sötnosen fick äta pizza idag för jag va för lat o laga middag. Sen drog eyobel hem o jag o sötnosen tog en mini promis här i området. Vi stötte på mami o papi helt fixade dem skulle iväg på bröllop så vi vinkade av dem och drog hem. Sötnosen deckade och jag har ba softat hemma, ska kicka igång BBW nu sen blire läggdags för mig. Godnatt o pösspöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0