IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG!!

UTAN EN MYCKET SPECIELL DAG!!
.

.
GRAAATTTIISSS PÅ DIN 24 ÅRSDAG BABY!!!
.
Igår kväll så mötte jag upp killen halv tolv på kvällen typ och vi parkerade om hans bil sen så gick vi upp till han och jag väntade som ett litet barn innan julafton på att kl skulle bli 00.00! Sa grattis o kramade om han och sjöng för han hihiii, stackars hans öron! :D Höll på o somna där så drog hem efter nån timma.
.
Idag så väckte sötnosen mig halv nio och vi åt frulle tillsammans och gick ut på en härlig promenad till daycare :) Snart så ska jag ringa o väcka sofia sen så ska vi nog ses får se :) Ska fortsätta kolla på rachelray sen våra bästa år, skriver sen pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0