Life is like a beautiful melody only the lyrics are messed up

Goodmorgon! Kom nyss hem, fick skjuts av killen ti sötnosen dagis! Vene vad som har hänt dem senaste dagarna med Lionel, får väcka han nu varje morgon vilket är väldigt ovanligt. Och han sover så djupt oxå, får typ säga titta bamse e här eller nått och då blir han jätte pigg. Han e helt inne i bamse nu, ska ta o köpa massa bamse prylar till han :) Igår va vi ute 4 timmar efter dagiset och vi gick hem o jag lagade middag och en timma efter deckade han fiiint ! Gick sedan ut mot kvällen runt 9 o mötte upp en kompis sen så träffade jag upp sofia och vi drog hem till claudia och satt i balkongen i timmar o babblade på.
.
Faan va kallt de har börjat bli aså, satte på sötnosen fingervantar! Trodde de skulle va lite överdrivet men de va fett  kallt ute, orkar verkligen inte med kylan :( Ska strax äta frulle sen så blire våra bästa år sen så ska jag ringa o väcka sofia och ses upp. Vi kanske ska hem till en vän men måste fixa sista ärenden me csn. 3 veckor kvar sen börjar jag plugget, finalyyy. Kladdar mera sen!
.
.
.
Ni får en bild på mig istället för sötnosen ville icke ta kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0