Nattinlägg

Helloo my blog readers :) Kom nyss hem från min underbara man :) Älskaar dej min adomiir! Jag gick ner i tid när jag skulle ner o träffa han, han hann inte köra fram bilen o vänta på mig, chockerande nog ?! Han brukar alltid få vänta på tröga mig för jag gillar de hära me o komma 2-4 min senare efter att vi har bestämt en tid hihii. Vi åkte ti wookstugan o tänkte först sitta där o äta men vi va framme halv o dem stänger elva så vi tog med maten o käkade hos killen. Precis då så började filmen Piranha (klicka så kommer ni till trailern!) Fett med obekväm film aså! Satt under hela filmen helt spänd i kroppen och håll om killen. Koommmer aaaaldrig bada ute på nån sjö eller hav, finns inte en chans aså! Efter filmen så blev klockan mycke och killen har träning imorgon så jag drog hem. Han ska skjutsa mig o Lelle ti daycare imorgon, sköönt! Imorse så va de fett jobbigt för de spöregnade ute men killen va ledig o hade inge träning o de blir lika med ingen skjuts. Nu håller jag på o somnar så, slänger in en bild på mig som jag tog påväg hem från killen, pösspöss!
.
.
Goodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0