Off

De är de jag har vart idag! Fick min buksmärta tillbakas idag, den som hade dragit iväg på en lång semester så ba överaskade den mig idag. Så de kan ju inte ha vart muskelinflamation som läkarna trodde de va, så proppade i mig massa tabletter i tio dagar i onödan! Kände av den lite igår när vi va i offside o kollade på aikmatchen, och på tal om det så vann aik 2-0 yaaaj !! Så har ba vart allmänt avstängd från allt o alla idag :/ Orkade inte laga mat idag så de vart pizza ti sötnosen, de e ju trots allt freeeedag :)
.
.
Han sitter o mumsar i sig det nu, sen så tänkte jag ta en promis me min prins <3
.

.
Jaag o fina rocco från igår efter matchen i porten :)
.
Skriver mera snart, ska ta nån slice från gullungen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0