Saturday!

Tjaaa ! Vaknade ju vid 2 idag konstigt nog o drog direkt till mulle meck med brorsan. Där va min morbror med hans son min son o andji frugans dotter :) Vi va där i flera timmar och dem sprang o jagade varandra o lekte och lirade boll och busade :D
.
.
Andjiii
.

.
Min morbrors son temesgen :)
.

.
Morbror o kidzen
.

.

.

.
Vi drog sedan till kiosken o mötte upp killen en snabbis och sen gick vi hem allihopp och morbror aman lagade middag ti oss.
.
.
Efter filmen så blev vi alla mätta o belåtna och vi kickade igång en disney film och segade fett. Otroligt nog så låg 3 kidzen helt lugna o harmoniska o va inne i filmen. Efter filmen så blev kl mycke och min morbror skulle lämna hans son och jag o Lelle lämnade Andji hem till hennes pappa Niko :) Efter det så tog jag o min son en liten promenad runt i bagis sen så drog vi ti fritidsgården torpet för brorsan va där men de slutade me att vi fastnade där. Sötnosen sprang in direkt o hälsade på alla där o spelade massa spel och fastnade grovt på nitendo. Sofia kom dit efter ett tag och vi joinade med på bingo med alla där. Gick inte så bra för mig eller sofia hahaha. Vid halv tio så åkte jag sötnosen o killen till statoil och köpte lite snacks.
.
.
Mmmm
.

.
Min fina son!
Pimpade upp hans jacka med min moncler pälskrage
Niiiice, samma swagger som sin mami <3<3<3
.
Vi gick sedan upp till mig och jag började göra ordning snackset. Vi chillade o smaskade i oss fett. Sötnosen sov efter en stund, ja han rå deckade på en gång. Efter ett bra tag så kom brorsan upp o gjorde mig o killen sällskap. Vid tolv så va killen tvungen o dra hem för han har sin träning imorgon, så vi tog en mysig promis innan. Kom nyss hem, ska strax kolla på serier och somna fint :)
.
.
Men först en till sak som jag måste dela med mig....
.
Asså varje gång vi e själva (jag killen o sötnosen) så blir jag typ känslig, aså får värsta lyckan när jag ser killen o Lionel prata med varandra, sjunga, busa o kramas o pussas. De e verkligen en obeskrivlig känsla som jag får hela tiden. Älskar min son mer än allt annat på denna jord, hela universum. Känns som mitt hjärta e proppat med aså fuuulll med kärlek som jag har till Lionel. Varje gång jag pussar han så får jag aldrig nog vill ba äta han, varje gång jag sniffar på han så blir jag helt störd får typ nästan psykos, jag får aldrig nog !!  Och min Admir catovic, jag älskar dej ! 1 ½ år har vi snart vart tillsammans och än idag så ger snubben mig fjärliar i magen, de e helt sjukt! Jag e såå kääär, käär, aså överkär! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för de känns som både min son o killen kommer spräcka mitt hjärta.
Sååhäär mycke kärlek aså, vene va jag ska göra
ÄLSKAR ER MINA POJKAR!!!
.
Nu blir jag lite för känslig thihihii, så jag avslutar det här och gottnatt folket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0