Sunday

Jag o sötnosen åkte in ti stan istället o käkade på max, mysigt :) Vi drog sen ti donken o köpte milkshake m m m, vi åkte sen hem med 8 tåget. Vi gick förbi kiosken snabbt o där va killen o brorsan o david o chillade o babblade fotboll som vanligt :) Sötnosen somnade på tio min när vi kom hem han va så slut as! Jag gick tillbaka ti co. I kiosken o sofia väntade där på mig. Vi taggade efter en stund hem ti omid o vi e här fortfarande. Grabbarna spelar fifa o jag o sofia ekar bara haha. Men jag e nöjd för jag ligger i killens famn :)
.
.
.
.
.
.
ÄÄÄLSKO !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken morsa, du är verkligen grym! Du tillbringar så mycket tid med din son och samt din kille och dina vänner, superwomen. Och din son omg han är så fin. Jag dör för han. Du är verkligen en förebild! Dör för din blogg. Bor du själv eller med dina föräldrar?

2011-09-19 @ 00:47:22
Postat av: sharonina

Ååh taack, snäll du e ! Aaa jag bor med mina föräldrar :)

2011-09-19 @ 09:52:29
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0