Tjaa!

Satt hemma o små städade lite. Sedan ringde Nelly o sa att hon hade vägade förbi ullis, peerfekt :) Så hon va här runt ett tiden sen så hämtade vi gullungen tillsammans och drog sedan till kiosken och chillade. Efter ett tag kom sofia förbi o hängde. Lionel va ute o lekte runt i skolgården med mona (gebbans lillasyster). Drog hem runt 5 gjorde mig o Lelle i ordning tog tåget 6 mot sollentuna, mötte upp andji o frugan på tåget. Vi shoppade lite och käkade med kidzen på tacos buffé mm m mm! Kom hem för en timma sen och sötnosen borstade tänderna bytte om till pyjamas o somnade fint. Får sluta upp o komma hem sent eller va uppe med sötnosen efter åtta. Märker dagen efter han kommer hem från dagiset att han blir sömnig och vill ba rådecka. Nu väntar jag på frugan som ska natta hennes prinsessa sen så ska hon färga min utväxt, ser ut som hej kom o hjälp mig just nu med mitt hår.
.
.
Köpte detta till sötnosen, han valde ut sj :)
.

.
Han håller på lära sig o knyta skorna sötnosen :)
.

.
Tryckte i sig 4 st, duuuuktig älskling :D
.
Ska fortsätta kolla filmen på tv6, slänger upp en bild sen efter jag har fixat håret hos frugan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0