Tjaaa!

Deppig väder eller vad?! Va o lämnade sötnosen nio på dagis. Har just kollat klart  på våra bästa år o nu är de top model som gäller :) Igåår så slutade de me att vi ba va hemma hos oss mig o kollade på sverige och san marino matchen. Efter matchen så gick vi ut o träffade upp killen o joejoe. Hahahah sofia fick flipp igår och började skrika, jag har spelat in det så försöka lägga in den på youtube o sedan på bloggen. Ni kommer dö aså, jojo som inte hade kommit ner än till oss ba ej hörde ni nån skrika eller nått så hela bagis hörde säkert henne. Efter ett tag så kom teddie o stoffe ner så grabbarna satt i deras klunga och jag o sofia kollade på massa x factor auditions på min lur. Efter ett tag så åkte vi alla till max och satt där o gamade o softade, kl blev så vi drog hem efter max.
.
.
Joeejoee
.

.
Rastlösa sharon :)
.
Ska lägga in videoklippet från igår, brb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0