Tjaaaa bloggelito !

Kom hem för ett tag sen från Lelles daycare :) Killen körde oss dit, heeet han va aså! Han hade sin kostym på sig för dem åker iväg idag till Mjällby för dem har bortamatch och han kommer inte hem förns imorgon.
.
Igår på dan så mötte jag upp Naomi (nelly) sen så drog vi ti plaskis och killen kom efter hans träning o sällskapade oss. Sen så kom David med hans fina hund kenzo och vi chillade till 3. Naomi gick hem och vi mötte upp Sofia och drog sedan till sötnosens dagis o hämtade han :) Vi gick tebax till plaskis och Lionel fick leka av sig, han har blivt riktig klätterapa aså naaw min lilla mowgli :) Efter ett tag kom brorsan med min morbror och hängde lite med oss, sen så drog morbror aman o sötnosen hem o skulle laga mat :)
.
.
.
Vi drog hem sen vid 6 och vi bestämde innan att vi skulle dra till offside o kolla på realmatchen o united matchen. Softade med min gullunge och han åt middag och lekte lite med han innan läggdags. När han somnade så hoppade jag in i duschen o stressade. Brorsan o co drog innan och jag killen o sofia åkte vid nio :)
.
De va vi och brorsan, rasmus, david o kasper
.
.
Självklart så beställde lilla sharon ceasarsalladen med cider :)
.
.
Sofiaaa
.

.
Rasmus
.
Kl blev mycke och vi alla drog hem. Jag mådde så illa kändes som jag skulle spricka, blev så jäävla mätt aså!
Nu har våra bästa år börjat ska fortsätta kolla på den :) byeebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0