Tjenixen!

Jag hämtade sötnosen från dagiset och mötte upp Naomi (nelly) i kiosken. Ska börja kalla henne Naomi från och med nu! Varför tänker jag inte berätta för de e våran lilla hemlis, och hon ska kalla mig för Viola :D Efter en stund så kom claudia med hennes sötnosar och en vännina till henne. Vi gick sedan till plaskis och lät kidzen leka medans våra munnar gick i igång! Vi sa hejdå för inte sålänge sen för både jag lelle o naomi blev fett hungriga. Efter vi har käkat så ska jag köra brasiliansk vaxning på mig, herregud kallsvettas ba jag tänker på smärtan, men de e sååå värt det :D Nu läser Naomi ABC boken för sötnosen o jag ska börja med middan!
.
.
Lelle o Naomi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0