Vilken underbar kväll vi hade igår!

Började dan med att jag o frugan gick ut med kidzen o träffade upp killen o grabbarna från området och va ute till 5 typ. Vi gick hem ti frugan o frugan började med sitt hår och jag drog hem och gjorde ordning mig för kvällen! Killen hade ingen aning om vad som skulle ske under kvällen utan jag sa ba till han o vara kl kl 9 och att pappa skulle köra oss så han inte behövde tänka på o ta sin bil. Men de blev lite krångel och jag va försent sj så jag träffade inte upp killen förns halv tio! Pappa körde oss till fridays och killen va nyfiken om vad som skulle ske. När vi kommer in till fridays så ser han folket och blir helt överraskad, och samtidigt chokad för han hade ingen aning om att jag hade ringt runt o bett folk komma :) Under kvällen så kom min morbror med sin vän o ville gratta admir. Vi käkade där allihoppa och hade de astrevligt :) Drinkar efter drinkar började komma in på bordet och dem som jobbade på fridays kom med tung efterrätt och sjöng för killen :) Vi va lite osäkra om vart vi skulle dra. Men killen ville dra till berns och eftersom det är hans dag så e han bossen :) Vi kom dit ganska sent runt 1 men vi hade inga problen med kön och kom in ganska fort :) Som vanligt så va det fuuullt med folk på berns, vilket inte är så chokerande haha och väldigt trångt. Men vi gjorde de bästa av situationen och hade de kul, träffade vänner till oss där med :) Vid tre så blev de donken käk och raka vägen hem :)
.
BIIIILLDBOOOOOOMD!!!!
'
.
Älskar dej älskling!!!!
.
.
.
.
.
.
.
'
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.'
.
.
Har säkert glömt o lägga upp några bilder me de här räcker :)
Imorse så vaknade jag upp ganska tidigt och segade på soffan med sötnosen o kollade på BK. Gick ut med Lelle o träffade upp gebban o resten av grabbarna. Och efter ett tag kom killen min och inom kort så kom frugan med hennes dotter andji o niko. Vi va ute ganska länge så jag o lelle följde med upp ti frugan. De bjöds på tacos ti middag, fan va bra de satt efter aså pricket över i:et! Vi somnade sen jag o dani fiiiint och barnen störde inte oss alls, men säkert danis mamma eller niko haha :) Kom hem nio och sötnosen somnade med papi på dirran. Nu ska jag hoppa in i duschen och möta upp killen.
Pösspöss och godnatt!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0