Hellooo

Sorry med min dåliga uppdatering, men har mått helt skumt. Har slutat gorra sen i lördags och jag får typ abs o panik. Igår blev jag helt varm i kroppen o typ började kallsvettas. Från ett paket om dan till baaam ingeting, riiiktig pyskos. Men e bestämd, ska klara det! Iallfall...
Igår så gick jag o david o brorsan o biniam till derbyn. De blev en förlust :( Men aik är endå bäst så deså! Efter det så drog vi ti offside o mötte upp frugan där som kom dit efter jobbet. Skulle trycka i mig ceasarsalladen, men tyvärr så hade dem inte vissa rätter när de e derby de va nått sånt fattade noll men tog nått litet endå. Efter en stund så kom killen dit o hämtade upp mig o frugan och vi åkte hem. Vi bytte om ti varmare kläder o gick ut o softade. Men jag började bli lite krasslig o kände mig skum så vi drog hem, när jag kom hem så deckade jag direkt.
.
.
.
Helt vilt
.
.
Imorse så vaknade jag o sötnosen kl 8 och gjorde vanliga morgonrutinen, frulle, barnkanalen o bytte om. Gick ner ti porten o killen körde oss ti daycare. Skönt, va fett seg imorse. Drog sen till hallonbergen, hade tid hos min nagelteknolog. Älskar henne, inte nog ba att jag går ut med kattigade naglar hon ger så bra o goda råd <3
Senare under dan så kom Nelly hit o chillade och vi hämtade sötnosen tillsammans, han e så underbar aså ! Han visade hans pärm där han har fullt med bilder på han o massa teckningar o hans utveckling, min lilla bebbo <3 Vi fick skjuts hem av papi och nelly följde med upp men hon drog hem typ för nån timma sen.
.
.
heeerråå morfar
.
.
Ska nu fixa lassange till middag, så skriver mer sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med Lionels pappa? Alltså varför har varken du eller Lionel inte kontakt med honom? Du är en jättebra mamma, hoppas på det bästa för er!

2011-09-20 @ 21:06:33
Postat av: sharonina

Lång historia, skrev om de för länge sen här på bloggen så gå in här http://itsasthing.blogg.se/2011/february/fick-en-fraga-av-lasare.html så får du ditt svar. Taack så mycke !! :D

2011-09-24 @ 23:53:51
URL: http://itsasthing.blogg.se/
Postat av: Lina

vad betyder gorra? du har en sjukt bra blogg älskar att följa dig!!

2011-10-04 @ 14:34:59
Postat av: Sharonina

Gorra betyder röka :) tack såmycke :D

2011-10-10 @ 00:41:29
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0